12. jun. 2011

Søndag

Der var spontan caféaften igår i opholdsstuen. Det var klart ikke den bedste, der har været, men det var alligevel meget sjovt. Jeg selv spillede med Jam-iroquai, med Senorita-bandet og med kagekoret. Vi grillede udenfor, og kan godt love jer, at det var godt. Hader at være vegatar på skolen, for når de andre får grill-pølser... ja, så er der soyapølser til mig. Wuhuu. Anyways, nu sidder jeg og forbereder dansk... eller det burde jeg, men kan simpelthen ikke koncentrere mig her med Carl og Anne. De er lidt fjollede, men hold op hvor er de søde alligevel. Der er så mange mennesker jeg kommer til at savne her, og jeg håber bare, at jeg kan holde fast på dem. Uf, jeg elsker det her sted så meget. Nu sidder jeg og hører Mrs. cold af Kings of Convenience. Jeg kan faktisk se mig selv ret meget i denne her Mrs. cold, det er ikke så positivt, men sådan er jeg jo bare.

Sommerfuglekys og kram fra mig

Christine Miranda

Ingen kommentarer:

Send en kommentar