10. jun. 2011

Visuelle minder

Her disker jeg lige op med nogle billeder fra året, der snart er forbi. Jeg begynder at tænke mere og mere over, at jeg snart skal sige farvel til Humble, min roomie, mit skønne værelse, min hverdag og alle mine humblebier. Søgte lidt rundt på den fantastiske side kaldt "Facebook" - har i hørt om den? Det skulle vist være en meget hyggelig side ;) - og fandt så mange random men søde billeder fra året her. Lægger dem lige ud til jer bloglovers:






























Jeg bliver lidt sentimental. Bare vent til det sidste indlæg herinde, hvor ikke engang cyberspace vil kunne holde sig  tørt for mine tårer! 

Ps. vi indspillede Bon Iver medley'en idag med et par tilskuere. De græd. Meget. Det er utroligt givende, at få lov til at røre folk så dybt med sang.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar