4. jun. 2011

niceness is so upon the Jamiroquai band

Ja, for søren hvor elsker jeg bare mit Jamiroquai band. Takket være Villads, Nagel, Jens, Jonathan, Lærke, Kilde, Emilie og Elisabeth har musikefterskolen i Humble fået et helt fantastisk disco band! Ih, det er virkelig de bedste, mest tight musikere jeg kender, og så er de sødere end sød.


Pointen med dette indlæg er faktisk, at der er sket noget rigtig fedt og vildt. Nu behøver jeg vist ikke introducere mere, og fortælle hvem vi i Jamiroquai bandet er, eller hvad vi laver. Det har vi været over her på bloggen, så nu vil jeg egentlig bare sige, at Jens har fået os booket til Rantzausminde efterskoles lille afslutningsfestival her d. 21. Så skønt at vi nu kommer til at spille for folk, der ikke er forpligtede til, at kunne lide det. Jeg kender et par stykker, der går der, og det bliver altså rigtig rart at kunne vise dem, hvad jeg går og laver her på Humble. Jeg ved godt, at der mangler nogle nye billeder her på bloggen snart, men mit kamera er stadig helt dødt, så i mellemtiden har jeg fået lov til at låne Elisabeths i ny og næ. Det er jo en ægte og sød veninde der gør det! KYS!

Næste nummer vi skal i gang med er dette:



JEG ELSKER DET HER BAND !

Ingen kommentarer:

Send en kommentar