1. jun. 2011

Sidst er bedst

Sådan forholder det sig med efterskolelivet. Den sidste måned må være den bedste, for det er her, at man reflekterer over alt, som man har oplevet gennem det her hjertenskære året. I hvert fald kigger jeg tit tilbage og kommer til at smile retarderet for mig selv, når jeg tænker på bl.a. da pigerne var på forlænget weekend hjemme hos mig, og vi rendte nøgne rundt alle 4 dage, eller da Luna stegte tex-mex tacokød nøgen. Åh alle de skønne, mærkelige minder!  Jeg har også fået de så godt med så mange, og fundet ud af hvem der er værd at samle på - hvilket er forbløffende mange skønne humblere. Der er så meget mystisk ved at være næsten færdig på efterskole. Fuck og død, men så er der jo altid fremtiden med alle de mennesker, jeg holder mest af.

Nå anyways, et større sidespor - ville faktisk fortælle om den sidste elevfest, som bliver afholdt i aften. Temaet er RAVE, så det er knæklys, UV-lys, dubstep, hård techno og electronica. Vi er dog humblere uanset hvad, så mon ikke der også kommer noget Marvin Gaye, Jamiroquai, Stevie Wonder eller India Arie. Jeg glæder mig fandme til at drikke fadøl og skråle alt for højt med de sødeste! I forhold til hvor meget der var til sidste fest, så tror jeg, at der kommer til at være så meget hor i aften, at vi springer grænser, som Paradise-deltagerne er langt bag. Jeg tror dog, at jeg holder mig til min skønne fadøl, wuhuu - all the single ladies!

Knus og vi skrives ved

Christine Miranda

Ingen kommentarer:

Send en kommentar