4. jun. 2011

Vi spiller lidt på video !

Fik en kommentar fra en anonym læser, der godt kunne tænke sig, at høre noget fra mine bands. Så her er nogle videoer fra skolens hjemmeside, hvor man kan se mine bands optræde lidt. Det er godt nok elendig kvalitet og lyden sucks, men det er lige hvad jeg kan fiske op ad ærmet foreløbigt. Håber at jeg kan bikse nogle lidt bedre optagelser sammen her inden året slutter!

Her er det Jamiroquai bandet med cosmic girl - 03.40 min. inde i videoen.


Her er en video af mine to andre bands:
Først er det vores udøbte random band. Her spiller vi lækker indie pop af Feist og sangen hedder My Moon My Man, den er virkelig bare en ørehænger. Vi er på fra 00.47 sekunder inde i videoen her. Det er forresten mig der starter med at synge, spæææændende!

Så er The Dudes på, og her synger vi Do It Like A Dude. Det er bare skrækkelig kvalitet, så det hele lyder bare grødet og mærkeligt! Vi er 03.46 minutter inde i videoen.


Håber det var okay!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar