17. jun. 2011

At gøre rent er en smuk beskæftigelse

Jeg ligger i min seng i min højt elskede rode-østrogen oase/mit efterskoleværelse. Jeg er virkelig så satans træt, at jeg kunne falde i søvn på to splitsekunder her i dynerne. Har jeg egentlig nogensinde nævnt, at min roomie Emma og jeg allerede i starten af skoleåret slog vores én-mands senge sammen til en herlig legeplads af en dobbeltseng? Nå, men det jeg vil sige er, at jeg skal til at gør mit værelse almindelig rent - som vi gør det hver fredag - for sidste gang. Næste gang her skal gøres rent bliver det så let, for der kommer til at være to senge placeret langt fra hinanden, et stort skrivebord med en tom flade, hylder uden alt vores efterskolegøjl på, tomme vægge, en vask uden 2 gange alt-i-én rens + hjerteformede opvaskesvampe, og så sidst men ikke mindst en Broadway 11 som en helhed uden skyggen af Emma og Christine fra årgang 10/11. Det værste er, at vi rent faktisk skal overnatte en nat her uden nogle af vores ting. Uf det bliver så mærkeligt og ubehageligt. Nu har jeg bare tænkt mig at give den så meget rengørings gas, at jeg falder om! Knus

Ingen kommentarer:

Send en kommentar