18. jun. 2011

Årgang aflyst

Det er hvad Musikefterskole i Humble 10/11 er og har været. I må endelig ikke misforstå mig - alle menneskerne her (inkl. lærerne) er fantastiske og uundværlige, men hold nu op hvor bliver alt på denne skønne årgang aflyst eller går i vasken på andre sære måder. Først og fremmest vores Vega tur, hvor vi skulle have haft Finn Nørbygaard (skildpadden), Lysdal, Falgren og Vang, Supajan og Esben Just med på scenen, men istedet fik vi kun de tre sidste, hvilket gjorde, at der var et stort hul i vores program. Så ærgeligt altså! Så var der det med Berlinturen, hvor det var meningen, at musicallinjen skulle ud med deres fantastisk flotte roadshow (de har virkelig ikke haft chancen for at få optrådt), men i løbet af ugen inden afgang, blev alle koncerterne aflyst. Det var så mærkeligt, jeg kunne godt forestille mig, at lærerne ikke har haft planlagt det ordentligt. Så istedet for at blive en tour for musikerne og musicallinjen, så blev det til en hyggetur. Det var nu også nærmest bedre for mit vedkommende, men så syndt for musical! Så nu her skulle vi ud og spille et kæmpe langt gig på Hvervinge 7 stjerners campingplads, men da det bare styrter ned idag, turde de ikke, at sætte strøm til. Derfor vendte vores bus om efter en times kørsel. To spildte timer i en lummer bus. Heldigvis havde jeg skønne Kilde ved min side, og vi hørte alt fra franske Yelle til Jack Johnson til Keane til Grizzly Bear. Rart! Nu er jeg godt øm i min bagdel, for har siddet lidt for længe i sengen med min kære Dell pc og lavet ingen ting. Nu smutter jeg, det er nemlig den sidste hele weekend på skolen, og jeg skal nok sørge for at den ikke bliver glemt!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar