16. jun. 2011

Gennemført LOL

Ja det er simpelthen så kikset og gamer-agtigt at sige LOL så tit som jeg gør. Der findes bare ikke et ord der kan beskrive sådan nogle øjeblikke, som LOL kan det.

Idag havde jeg et LOL moment:
Jeg skulle op i fysik, min sidste mundtlige eksamen, og jeg trak Syrer og baser i naturen (ioner, kemiske reaktioner, nautralisering, elektrolyse, fotosytese, syreregn etc.). Det var helt fint, tror lidt at jeg ville have været lige god/dårlig til alle udtrækningsemnerne. Så snakkede jeg lidt, det var en gruppeeksamen, hvor vi var flere inde og trække hver sit emne. Så var jeg der i halvanden time og så ud for døren og blive "bagtalt" af lærer og censor. Så kom jeg ind, luntende, fjollet, og alt andet end seriøs (for hvordan kan man være seriøs, når man stinker til faget og er klar på at få smasket et 4 tal lige i hovedet). "Du har gjort det rigtig fint Christine, du har fået 12!" - say what Frankie boy (fysiklærer Frank)! Jeg var oprigtigt talt lige ved at skrige LOL så højt, at det ville kunne høres i kernen af planeten Venus. Aldrig er jeg blevet så overrasket over en karakter. Aldrig siger jeg jer! Hold op hvor var det bare mærkeligt. Så ringede jeg stadig fnisende til min far, og da jeg sagde "Hej far, ja så fik jeg fandme 12 i fysik" så begyndte han fandme også at grine. Så  absurd er det. Nu har jeg fået 12 i alle mine mundtlige eksamener, det er rigtigt skønt, men det giver mig også dårlig samvittighed, fordi jeg slet ikke havde læst op til en dyt. Hahaha, nu vil jeg se en god film om en gravid teenager. Hyggeligt. Intet kan få mig ned nu, jeg har fandme fået 12 i mother fucking fysik.

Katching og kys

Christine Miranda

1 kommentar:

  1. Tillykke! Lyder som et rigtig godt LOL moment! ;)

    XXX Emma, emmaelisemoellersblog.blogspot.com

    SvarSlet