24. maj 2011

Vente, vente, vente, vente.

Jeg får mail idag fra Aurehøj gymnasium om hvorvidt jeg har fået plads. Har nøjeren på. Elisabeth som sidder her ved min side og ser så yndig ud, hun har fandme også grund til at have nøjeren på, for hun bor i Næstved og har simpelthen været så modig at vælge Aurehøj (som ligger i Gentofte) som sin første prioritet. Damn. Vi venter på at den meget "skæbnesvangre" mail tikker ind på vores G-mail, så derfor sidder vi konstant og refresher vores computere. Dramatiserer lidt her, men det kan jeg sgu ikke lade være med! Ps. ifølge den danske ordbog er "sgu" ikke længere et bandeord, så må bruge det nok så meget som jeg vil, wuhuuu! 

Nu kommer sgu sgu manden, han slår sgu hårdt, men han rammer sgu aldrig. Hæhæ.

Kram

Ingen kommentarer:

Send en kommentar