5. okt. 2010

En masse ting...

Puhaaa! Dårlig, dårlig weekend! Endnu dårligere start på ugen. Tag mig med til Joanna.

Nå, men nu er jeg så her på mit trygge værelse igen - på Humble. Hygger mig med høj musik på Ipodanlæg (creds til Anna og Viola, Broadway nr. 7, for udlån!), - men lektierne kalder, og jeg går ned og drukner mig selv, hvis ikke jeg får købt de skide frimærker idag! Min samvittighed hjemsøger mig.

Var til Fie's fødselsdag i weekenden, og jeg havde lavet den mest kreative og personlige gave jeg nogensinde har lavet i mit liv! (Som btw har forholdsvist få år på bagen indtil videre - og har ærligt talt heller aldrig været det mindste kreativ mht. gaver). Så jeg er stolt! Tror også at hun blev rigtig glad for den. Måtte smutte tidligt på aftenen pga. at der opstod nogle problemer til middagen. Øv øv, det var ærgeligt. Jeg var også kun kommet hjem pga. hendes fødselsdag, så nu har jeg spildt 2*togbilletter og 100 kr. i buspenge - ville gerne have været på skolen i weekenden - de var kun 24! Så vildt - alle skulle bare hjem til god mad og ... civilisation. Har tydeligvis trukket "nitten"! Nu glæder jeg mig bare til den kommende weekend, hvor søde Sally holder fødselsdag.

Det var lige dagens update, håber i kan leve med den beskedne længde!

Låf ju!

Kisses

Christine

Ingen kommentarer:

Send en kommentar