8. okt. 2010

En skønno uge!

Ja, måske har jeg ikke fået sagt det nok, men jeg elsker virkelig at gå på efterskole!

Selvfølgelig har jeg tit lyst til bare at ligge derhjemme og krydre røv i mine vante omgivelser, men så er det jo så fedt at der også er plads til det. Har nu været hjemme i 2 uger i træk og var det også på et tidspunkt i 3 uger i træk - øv hvor er det trist! Jeg ville aller helst ligge på Broadway nr. 11 og se chickflicks med Nanna, Elisabeth, Laura, Emma og Natasha, men her for tiden har der bare været en latterligt stor mængde fødselsdage og veninde-tam-tammer. Hov hov, nu må i endelig ikke misforstå mig (for enhver der bare har læst en minimalistisk smule med på siden her, ved at jeg kan forvirre - jer og mig selv... men shhh, det snakker vi ikke om!) - jeg elsker dem derhjemme, og dem der også selv er på efterskoleeventyr, men gud fader hvor er det totalt skønt at være omringet af lækre, søde, kreative mennesker hver eneste dag! Kæmpe kys på jer!

Nå nå, men det ville jeg bare lige sige..

Forresten: jeg er så hooked på det her efterskole-halløj, at jeg har skrevet mig op på Rantzausminde efterskoles venteliste for 10. klasse. Uha, jeg ved at mine forældre ikke har råd til det, men jeg drømmer alligevel :)

Anyways, ugen er fløjet afsted! Jeg har været så umenneskelig træt hele ugen (overhovedet ikke pga. natterend og midnatsfilm...........!!). Måske kan i huske at jeg har beklaget mig voldsomt meget omkring det her idræt 3 gange ugentligt? Nå, men jeg vil gerne bede så ydmygt om at få lov til at trække det tilbage igen. Mig og min samvittighed har haft det så overdrevet blæret i denne her uge. Mandag løb jeg 5.2 km - i solidt tempo og med 2 mindrevarrige stop; vi gik altså selvom vi holdt pause. Tirsdag gik/småløb jeg den samme rute - det var nok mest grundet min tvivlsomme løbetilstand fra forrige dag. Onsdag gav jeg den alt hvad jeg kunne - de 5.2 km var faktisk slet ikke lige så slemme, som da vi startede på skolen, og Clara og jeg stoppede kun én enkelt gang. Argh, havde aldrig troet at min form skulle forbedre sig på efterskole... ja, der sker mærkelige ting på MEH :)

Nå nå, men vi ses i næste uge hvor jeg vil skrive om den skækindjagende Boglige uge! Nul musik på skemaet, nul motion, nul afslapning. Ja ja, i det mindste skal vi da have  om Israsel/Palestina konflikten to af dagene - Wuhuu, bliver fedt! Mit hovede instrument er jo guitar, så der er workshop med den super dygtige guitarist Uffe Steen onsdag - bliver en vild dag!

Kisses

Christine

Ingen kommentarer:

Send en kommentar