16. sep. 2010

En kort, ikke en lang..

Nu må jeg lære at skrive korte indlæg - which i will now!

onsdag, torsdag, fredag = teambuilding dage

Ikke fedt, overhovedet. Det bestod af løb, cykling, klassiske skole-gåder og super øv madpakker. Nej tak, skat.

Var så heldig at være syg idag af alle dage, mens resten af skolen skulle ud i regnvejret og være aktive. Jeg havde så ondt i maven de første par timer, men så skiftede jeg til en mere mainstream sygdom - forkølelse, ondt i halsen og gnavende hoste. Håber jeg er rask i morgen, så jeg kan få snakket med mit team, for det er også en stor del af temabuildingdagene, at man lærer hinanden at kende på tværs af de allerede etablerede omgangskredse.

Fik godt nok kogt mit hovede voldsomt i mellemtiden på broadway nr. 11; så 13 afsnit af O.C., så mit sociale barometer var på absolut 0. Så er det til gengæld dejligt, at man er i kontakt gruppe med de underligeste, sødeste venner i verden, hvilket tydeligvis afspejler sig i, at Marie og Anders kom syngende ind ad døren ("én elefant kom marcherende") med en portion boller i karry. Det er sådan nogle småting, som man i udstrakt grad lærer at værdsætte på efterskole. Trods sygdom og regnvejr er jeg så glad idag, juhuu.

Her til aften snakkede jeg også på skype med nogle venner hjemme fra Østerbro af, og selvom jeg nyder at være her på MEH, så savner jeg alle de skønneste piger derhjemme.

Kort, Christine, kort for fanden..

Kisses

Christine

Ingen kommentarer:

Send en kommentar