17. aug. 2010

Weekend+humble

Ja, så er det vidst på tide, at jeg skriver et lille indlæg igen!

Vi havde forlænget weekend, dvs. vi kom hjem allerede om torsdagen. Tog "skolebussen" fra Humble til Nyborg og derfra et tog til hovedbanegården. Turen var ret afslappende, og tiden gik hurtigt. Jeg kunne virkelig mærke, hvor meget jeg havde savnet byen og stemningen - skøøøøøønt at være hjemme igen! Den første skoleuge var fin nok, men det er jo ikke en hemmelighed, at fysik og mig ikke går super godt i spænd... Anyways, slappede bare helt af torsdag og tog til pigemiddag fredag aften hos Fie. Det var så fantastisk dejligt at se alle pigerne! Vi spiste meget eksotisk middag - Hawaii Pizza fra Pulcinella på østerfarimagsgade. Hvorfor smagte de pizzaer bare meget bedre end normalt? Fik sagt på gensyn til los chicos, og tog hjem for at få sovet helt ud, inden skolen gik løs igen. Det hjalp så ikke en skid, jeg sidder nu tirsdag aften og er ved at blive kvalt i gulerød, hver gang jeg kommer til at lukke øjnene og læne hovedet tilbage. Hold da kæft hvor jeg hader idræt ! Vi har fucking idræt mandag, tirsdag, onsdag og træn-selv torsdag. Hvad fanden regner de med? Det er da common knowledge at man er doven og fed på efterskole?! Må nok arbejde lidt hårdere på det der med at blive fed, for får da rørt mig mere end jeg gør derhjemme - hvor jeg har halvt så lidt på skemaet. Hmm, doesn't make any sense to me.

I den kommende weekend tager jeg til Odense med søde, søde, søøøøde Clara - som er grim og dum og lugter af fisk. Jeppe fik dreads i en brandert, så lad være med at efterlade håret hos ham. Ej, jeg driller... de står og kigger på, så jeg må godt!! De er alle skønne, søde, sjove og dejlige! Jeg elsker virkelig at være her, selvom københavn er og bliver mit hjertebarn for evigt. Nu vil jeg være social, det er faktisk ret let at være på sådan en efterskole.

Knus til alle jer "darrrrlings" derhjemme!

Kisses

Christine

ps., ja, nok det mest røv syge og korrekte indlæg jeg længe har skrevet, men what the fuck. Hov, nu ikke så satans korrekt længere...

pps. FUUUCK! Glemte at skrive at Marie havde fødselsdag idag, og at vi vækkede hende på en måde, der sætter høje krav til næste fødselsdag!

ppps. Clara får trip nu, må nok hellere lege med hende (:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar