14. aug. 2010

For Emma, forever ago...

t er titlen på nutidens smukkeste album. Bon Iver fortryller mig, jeg kan ligge i timevis og bare lytte til de melankolske melodier, der rammer de helt rigtige steder. Uha, nu bevæger jeg mig ud på et dybere plan - tilbage til letlæseligt og overskueligt simpelt læsning! Men i hvert fald - brugte omkring en time igår på at lytte til og diskutere indie med en ekspedient i TP-musikmarked. Til sidst fandt vi frem til to albums, som jeg måtte have med hjem - det viste sig selvfølgeligt at mine penge ikke er kommet ind på min konto endnu, så måtte smutte ned tidligere idag og købe det ene med hjem. Det blev altså Bon Iver's "For Emma, forever ago..." frem for Band of Horses' "Infinite Arms". Begge plader er fantastiske! Men anyways, kom til at tænke lidt på min mor. Tænkte at hun - hvis hun læser med - lige skulle have en playliste fra mig til Afrika. Ved ikke om man kan proppe en Widget ind på blogger, men nu prøver jeg altså alligevel - hvis der kommer en afspilningsboks op, så virker det!



Ingen kommentarer:

Send en kommentar