12. aug. 2010

Sweet home Chicago! eller vent ...

Nårh ja, så blev man måske lige lidt smittet med blues-sammenspilslæreren Jon's kærlighed for bluesrytmerne! Det er læks, det blues dér! Men min pointe er, at det er skønt at være hjemme i kbh igen. Selvom min mave syder og bobler af glæde over at skulle tilbage igen søndag aften, så er jeg lykkelig for at være hjemme igen. Turen i bus fra Humble - og i tog fra Nyborg - gik godt. Ingen uventede pinligheder eller situationer, så det er vist en ubesejret rekord for mig indtil videre. Forresten - jeg er ikke en hundefreak, men det bedset der skete idag, var da jeg kom ind ad døren herhjemme, og mine to skønne, skønne vovser logrede og sprang rundt af gengældt gensynsglæde. Ih, det var savnet! Så har jeg forresten erfaret, at det er visse fordele ved at være flyttet hjemmefra - kom hjem og blev spurgt om hvad jeg synes vi skulle have til aftensmad. Huhej, ville normalt have svaret sushi eller Thai Away fra Nansensgade - men lige i det øjeblik følte jeg en rungende craving for DURUMRULLE! Så måtte låne papa's cykel og kæmpe mig vej til Cosi Fan Tutte - Christiania's lokale pizzamænd- i pissende regnvejr. DÉT er real life craving. Så da jeg kom helt gennemkold og våd hjem, føltes den varme durum så satans velfortjent! Ahhh...

Det var egentlig meningen at Kira og jeg skulle forbi Kristian (hendes bedste ven - som forresten er mega chilleren - meeen fan af "Dextor the serial killer" UHA !). Så passede det ikke så godt alligevel, så måtte nu igen overleve på ordsproget "Man har kun det sjov, man selv laver" - så jeg så Poseidon (igen) og spiste vindruer. I am living the tough life, i know.

Så nu sidder jeg egentlig bare og slapper af med FB, min elskede blog og SOUNDVENUE fra junimåned.

Imorgen skal jeg mødes ude foran Monki med Sally og Fie kl. 9.00 - ja, latterligt tidligt, men der er udsalg og gavekort til de første 100! Så skal jeg have købt den fine sorte indianerkjole i H&M, og selvfølgelig det nye SOUNDVENUE der udkom igår. Det eneste jeg magler nu er sådan set bare... penge. Ellers - så er jeg godt kørende!

'cause - all you need is love!

bullshit - all you need is food and a toilet - love is for whiners.

Not whining.

Still not whining...

........

WHINING!

So i do need a boyfriend, huh?

Kisses

Chriller

Ingen kommentarer:

Send en kommentar