12. aug. 2010

Matematik og mig - dårlig lavkvalitets cocktail

Jahh, er det nogen hemmelighed at jeg ikke er så super stærk til matematik? Så idag skal jeg jo faktisk hjem til København igen, så har haft en del pause idag - og så den regelmæssige rengøring/oprydning på værelset. Det var egenltig meget chill, men så har vi lige et modul om fredagen - åh rædselsfulde matematik! Vi skulle lave 9. klasses afgangseksamen og fuuuuuuuck - manglede 17 opgaver. Skid hul i det - så kan jeg jo noget andet. Nu er jeg igang med a pakke en lille kuffert med snavsetøj - udnytter mine forældre for groft for deres vaskemaskiner! Min mor er i Afrika, så håber jeg får et kort derfra inden længe - men nu skal jeg bare hjem og sove ud. Efterskole er så trættende, er svimmel af udmattelse. Først er der lige kor i halvanden time, elsker at høre drengenes mørke ru stemmer synge "OOOOGGGG DAMERNE DE LØFTER OP I SKØRTERNE!" Hoho - jeg smutter nu chicks.

Kisses

Chriller

Ingen kommentarer:

Send en kommentar