19. aug. 2010

-noname indlæg- !!

Hej igen!

Hvorfor er det at man absolut skal give hver eneste indlæg navn og titel og blah?! I protest har jeg valgt at kalde mit indlæg noname... men... eller.... vent lige!! .... nej, fuck.

Anyways, sidder og betragter mit (og Emma's!) meget fine værelse. Her er virkelig hyggeligt, det havde jeg aldrig troet, at jeg skulle sige om det førhen trøstesløse og fængselsagtige Broadway nr. 11. Ugen er snart slut, og jeg må give eksperterne ret i, at det er DØD hårdt at gå på efterskole! Puhaa! Nøøøj, jeg er træt. Ugen har været meget stille og rolig - og så alligevel ikke, men hvad kan man forvente af en efterskole med 140 elever? Not much.

Glæder mig kodylt meget til weekenden! Det bliver funky! ... Kan i mon mærke min indre Arne med pagehår? Nå, men tager i hvert fald til Odense med Clara, for bl.a. at høre hendes storebror's band på sådan et støberiet lignende kulturhus. Flere drenge fra Humble skal ind og se Dizzy, så de joiner nok ved 12 tiden. Det skal nok blive hyggeligt! Hun er så sød, så sød hende Clara - lader mig crashe deres sofa i weekenden - det kalder jeg kærlighed til folket! Ja, nogle gange går jeg lige i hippie-mode - og hvor er det bare skønt(: Skolen er fantastisk, men gaaaaab (!) jeg er ikke god til at stå op. Jeg vågner ikke af vækkeuret, så min roomie må vække mig. Søde Emma altså!

Folk er skønne, skolen er skøn!

Har dansk, smutter nu!

kisses

Christine

Ingen kommentarer:

Send en kommentar