23. aug. 2010

week... end.

Ja, fuck det lort også!

Weekenden er slut, ak og ve-he-heeee!

Nåhr ja, det er også dejligt nok at komme tilbage på skolen, selvom jeg var færdig efter weekenden, som jeg btw tilbragte i Odense med skønne Clara. Jeg ved godt at mine forældre læser med, men what the hell - jeg går jo på efterskole, stuearrest kan ikke gøre mig noget - Muahahaaa! Jeg var på havnen, hvor vi fik lidt at drikke - ja ligepræcis, saftevand far. Så mødte vi nogle af Clara's storebror's venner, som var ret chill. Fik snakket lidt med en René as I recall, og det var en virkelig god samtale, vi lige havde dér, men kan bare ikke huske hvad den omhandlede - pis. Næste dag stod den på tømmermænd og maccen - uhh ja, flashback til min elskede by! Om aftenen tog vi ind på kulturmaskinen, som er et kulturhus/spillested. De havde booket de bands, som de troede på vil spire i Odense, og deriblandt var også Jacob's (Clara's anden storebror) band "Chakravarty's kælder". Det var helt vildt fedt, sådan lidt folk agtigt - han sang hovedsageligt dansk, men flettede et par engelske sætninger ind i mellem. Der var flere bands der spillede, men jeg havde noget andet i hovedet, så det blev ikke til så meget musik for mig. Alt i alt - havde en virkelig sjov weekend, men også dejlig afslappet!

Fuck !!! Shit altså! Jeg skulle have været til fortælletime/samling i orkestergraven for 10 minutter siden.. tror bare at jeg "pjækker", de læser alligevel bare Grusomme Eventyr op på repeat. Hold kæft, jeg er outlaw! Den ultimative rebel!

Anyways, håber jeg har skrevet nogenlunde regelmæssigt, det er faktisk dejligt nemt at huske her på efterskolen.

Kisses

Christine

ps. TAK 'Fie min bitch' for brevet, som jeg modtog her tidligere(: sødt

pps. fik også brev fra dejlige Sally, det var så skønt - blev virkelig glad! Love on you, chick!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar