7. apr. 2010

Random indlæg

Hej i søde læsere. Håber i har det skønt her i ferien.

Jeg har først og fremmest bestilt et par wedges på nettet, som ikke er ankommet endnu. Det er så pisse dumt, da jeg skal bruge dem til fest i weekenden. Øv øv. Så var jeg også lige 5 dages tid i sommerhus i Sverige. Vi har haft det hele mit liv, så det er altid det bedste at komme derop, og mærke hvordan tiden på en måde altid har stået stille deroppe. Når man er i sommerhus på regelmæssig basis og har været det altid, så har man jo nogle forskellige ting man forbinder med det. Her er min liste:

- Peanutbutter & Jelly 
- Mariokart på Nintendo 
- Sauna 
- Dinsey-film
- Brænde-hentning
- VHS
- Sen frokost med alt fra karrysild til lun leverpostej
- Slik fra Godis Flyet
- Gåture til bondemanden Keld
- Raklet - en grill-kød-oste-maskine

Ih, sommerhus er dejligt og man burde i virkeligheden bare bo der på fuldtid.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar