21. mar. 2010

Weekend-løjer

Jeg har haft en sjov weekend. Masser af folk, masser af dans og hygge. Om fredagen holdt min veninde Fie fødselsdagsmiddag/fest. Det var virkelig skønt, og det hele var lige lidt sjovere fordi hun holdt sin 14 års fødselsdag, trods det faktum, at hun fylder 15 om 3 måneder. Vi besluttede at opvarme lidt, før den nyrenoverede stald ville blive fyldt med yderligere 25 mennesker. Vi har det altså næsten bedst, når det bare er os sammen, og vi kan være mærkelige og alligevel forstå hinanden fuldstændig. Festen startede, folk gik ind og ud, nogle snakkede nedenunder, andre dansede. Det var super hyggeligt, men jeg har muligvis været en smule PMS. Jeg var nemlig så sur og irriteret på nogle drenge fra klassen, da de holdt sig lidt til sig selv - fik vidst sagt noget med, at de skulle være sociale eller skride. Ik' så godt, men de tog det heldigvis godt og var straks på banen igen. God aften, sødeste venner.


Lørdag havde jeg snakket lidt med pigerne om at tage på Støberiet, men det endte dog med, at jeg lavede en aftale med Mathilde og Nicoline, som jeg arbejder med i magasin. Vi gik op og ned ad strædet, fandt stedet Wanna'B, som trods navnet, var alle tiders chill café. Vi sad der til klokken 9, tog hjem til mig og så Krøniken (meget atypisk tøseaften) og snork sov til sent næste morgen. Dejlig weekend.


Håber i nyder fridagene.
Knus og kram
Christine Miranda

Ingen kommentarer:

Send en kommentar