17. apr. 2010

Dagen idag

I dag har jeg været i fuld gang med at shoppe brudepige-kjoler, da min far skal giftes med sin temmelig unge kæreste. Vil ikke udtaler mig mere om det, men altså han skal have lov til at leve livet. Det var utroligt stressende, og vi fandt virkelig de grimmeste kjoler i sidste ende. Øv, det kan jeg på ingen måde overskue. Så tog jeg hjem til min skønne Fie, og vi hyggede udendørs med vandpibe, tæpper og frugt.
Så kiggede jeg på min lønseddel, og af en eller anden uforklarlig årsag, har de trukket skat? Jeg var da ved at græde. Håbe jeg kan få pengene tilbage snart, for ellers må jeg leve uden café-ture og købe-madpakker hele denne måned, og når man har sådan nogle veninder som jeg, så går det altså ikke.

Jeg skal til jøde-fødselsdag i aften, så jeg får lige luftet mine nye wedges. Det skal nok blive godt, selvom jeg ikke kender de to fødselarer så godt.

Nu lukker og slukker jeg. Jeg skal igen i aften fortsætte med min kur: aftensmad bestående af salat og kød.. trist, men det kan jeg sgu godt klare.

xoxo


Christine

Ingen kommentarer:

Send en kommentar