9. maj 2011

Det er mandag, og jeg sidder i fysik og laver dansk disposition til den mundtlige eksamen/prøve om et par uger. Jeg har trukket "De brølende 20'ere" og det er nok det værste jeg overhovedet kunne trække. Samtidig så er det også den periode, hvor jeg slet ikke har hørt efter, så nu er der en chance for at indhente det tabte. Faktisk er det et ret spændende men bredt emne, og arbejder med kloge folk som Sigmund Freud og Karl Marx. Spændende altså!

Nårh, men jeg vil lige lave mig en kop kaffe om lidt - noget af det bedste ved at gå på efterskole er formiddagskaffe, eftermiddagskaffe og aftenkaffe. Det betyder kaffe, te, bløde, varme boller, kage og søde venner. Desuden er jeg blevet den styggeste coffee-holic. Drikker omkring 6 kopper om dagen, så håber at jeg kan vende mig af med det, når jeg begynder på Aurehøj (det håber jeg så meget!).

Nu er der værelsestjek inden formiddagskaffe, så nu smutter jeg med min dyne og mit faglige engagement.

Kys

Christine Miranda

Ingen kommentarer:

Send en kommentar