15. mar. 2011

Lovies!

Hej skønne !

Jeg håber det går herligt med jer, for det gør det med mig. Selvfølgelig har jeg humørsvingninger (noget enhver efterskoleelev har regelmæssigt!), men i bund og grund har jeg intet at klage over. Nogle folk er virkelig mærkelige og opfører sig dumt, men dem kan man jo ikke altid lige tage sig af. Lev livet, spis chokolade og vær den bedste udgave af dig selv. Så er du dømt til et lækkert liv.

Sjovt når vi ni snakker om at leve i nuet og spise chokolade... jeg er nu officielt på 100-dage-indtil-Roskilde kuren. Det går ikke sådan super godt, men jeg må jo bare holde hovedet højt og så keep it moving. Åh gud. Jeg hader kur, jeg elsker chokolade. Daaamn, så må jeg ud og løbe - det er vel også fair nok; an eye for an eye, a piece of chocolate for a piece of sweaty, running Christine Miranda. Mums mums, siger jeg bare!

Anyhow, anyway - jeg bliver så edderspændt læks til Roskilde Festival!

Jeg ved at jeg ikke blogger særlig tit for tiden, men har bare så travlt med lektier, musikken og det sociale. Stik mig en duracel kræft, så skal jeg nok komme efter det.

Kisses

Christine Miranda

ps. FUUUUUUUUUUUUUUUUUUCK, jeg har tysk stil for.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar