17. mar. 2011

Forvirret lille flue

Jep, dét er mig!

Dette indlæg kommer sig af, at jeg igår havde den mest forvirrende og dårligt planlagte dag nogensinde på Humble. Jeg har hele ugen og ugen før været så hooked på musikken og mine fritidsbands, så jeg helt havde glemt hvad jeg havde aftalt mht. øvetider og diverse korøvere. Kort sagt, jeg fik sagt til alle mine bands at jeg kunne øve de samme to dage... wich isn't the most clever thing to say. Jeg skulle have øvet do it like a dude med Malte, Viktor og pigerne før aftensmad. Efter aftensmad skulle jeg så øve med Feist bandet. Så langt, så godt. Så kom Louis fra Feist og sagde, at Malte havde rykket sin MGK-øver til idag (som jo så var igår). Så fik jeg dem overtalt til at øve før aftensmad, så Feist bandet kunne øve i længere tid efter mad. Så imens MGK-drengene øvede, skulle jeg så øve med do it like a dude - hvilket ikke var fysisk muligt, eftersom Viktor og Malte begge er med i MGK-bandet som jeg lige havde sagt bare kunne øver før aftensmad (hvor do it like a dude øvede!). Got it? Nej okay, men det var i hvert fald ret dumt planlagt. Vi droppede så bare do it like a dude, og istedet øvede vi lige efter aftensmad. Så havde jeg så glemt at booke øvelokaler til de forskellige bands, men efter at have løbet forvirret rundt som en flue i en ølflaske og desperat prøvet på at få øvetiderne til at gå op, fik jeg det ordnet.

Så så min onsdag altså sådan her ud:
18.30 - 19.15: Do it like a dude
19.15 - 20.00: Broadway øver til generalforsamlingen
20.00 - 21.10: Feist band
21.30 - 22.00: Aftenkaffe
22.00 - 23.00: Tyskstil
23.00 - 06.45: ZZzzzzZZzzzzzzzz

Man har travlt på efterskole! Alle øvetiderne gik super godt, så jeg glæder mig bare til næste caféaften, hvor jeg højst sandsynligt skal synge i hele 4 bands. Daaamn...

Kys til jer

Christine Miranda

Ingen kommentarer:

Send en kommentar