11. feb. 2011

WUHUUU!

Elevfesten er i aften! Jeg glæder mig så über meget til at drikke kolde pilsnere med mine yndlings mennesker og høre åndsvag musik! Hurra, hurra hvor det bliver helt fantastisk skønt. Ville egentlig gerne have lavet et stort udråbstegn, men tre sætninger med udråbstegn lige efter hinanden er bare alt andet end cool...

Ugen har været helt fin, det er faktisk ret rart med de almindelige timer igen, efter VEGA, musical og temadage i ét langt væk. Jeg har sendt min uddannelsesplan afsted sammen med ansøgning og prioriteringsskema mht. gymnasier, så nu er jeg bare lidt for skrækslagen. Tiden går for hurtigt, jeg kan slet ikke tro at der allerede er skrevet lister med den næste årgangs elever... Humble er kun for MIN årgang. Sådan er det dog alligevel ikke, men så håber jeg, at det er nogle skønherlige mennesker der tager over efter mig og årgang 10/11.

KYS KISSES ALT DET DÉR!

Christine Miranda

Ingen kommentarer:

Send en kommentar