14. feb. 2011

Uhaa..

Jeg har .... ALDRIG.... I mit LIV.... været så mæt efter en weekend.

Jeg kan ikke huske hvordan det føles at være sulten...

Efter den helt igennem fantastiske elevfest, som bare gik så godt uden dumme fejltagelser, tog jeg hjem til Nanna, hvor jeg mødte det mest utrolige, vidunderlige og drømmeagtige morgenbord! Der var alt hvad man kunne ønske sig en lørdag morgen med voldsomme tømmermænd. Før jeg kom derhen, havde jeg lige siddet en halv time på Mc'en og spist dejlig junkfood, så efter det store morgenbord var jeg dimensionen over prop mæt. Så slappede vi bare af hele dagen og fik sovet lidt, indtil vi mødtes med nogle af de dejlige Humbler til noget chill og et par øl. Det var super hyggeligt, og resten af weekenden fik ud på at spise, drikke pepsi twist og se chick flicks som SATC og Kærlighed ved første hik. DEJLIG weekend med Elisabeth, Nanna, Sigrid og Natasha!

Skriver senere, Matematik og Laurids kalder... øv.

Kisses

Christine Miranda

Ingen kommentarer:

Send en kommentar