22. jan. 2011

ØV!

Jeg ligger syg på 2 dag i denne her weekend, som jeg - i den tro at jeg ville kunne være sammen med mine skønne efterskolevenner - valgte at tilbringe her på Humble.

ØV!

Jeg har hverken fysisk eller mentalt overskud til at ligge i sengen længere, men hver gang jeg modigt rejser mig op, banker den værste bitch (migræne) på. Jeg er så træt af det! Som om det ikke er nok, så har jeg noget a la hævede mandler og ondt i halsen... dette ville være til at overkomme, hvis ikke det er fordi, at jeg skal synge solo til den store musical opsætning i næste weekend. En alt der skal synge en f**king SOPRAN-solo! (for jer der ikke hører en klokke ringe ved ordene alt og sopran, så er en sopran den lyse pigestemme, mens en Alt er den mørke). Åh gud, skyd mig dog.

Nu vil jeg lægge mig ned og håbe at der dumper en plade marabou ned i hovedet på mig. Det ville være en del bedre end denne rædselsfulde hovedpine!

Tag jer ikke af mig, jeg er lige lidt småhysterisk...

Christine Miranda

Ingen kommentarer:

Send en kommentar