18. jan. 2011

Get down on it and FREAK OUT!

Titlen skriger disco dasko. Jeg skriger disco dasko!

Jeg har garanteret nævnt mit sammenspilshold før? Vi har gennem den første halvdel af året været igennem genrerne rock/pop, soul og blues, og det har været så fedt at prøve lidt forskelligt. Positiv respons til det! Denne her næste halvdel af året skal vi så være på et specialehold (vi skrev tre forskellige ned før ferien), og jeg har været så kodylt heldig at komme på disco! Godt nok skal vi skrive en musikspeciale analyse på 9 sider om vores speciale (åbenlyst), men damn - det er bare det fedeste at spille disco. Den første sang vi er gået i gang med er Le freak af Chic. Da vi er 4 guitarister på holdet, og jeg ikke kan noget, som de andre ikke kan (bortset fra at se såkaldt "sød" ud), skal jeg være lidt all-around. Perkussion, guitar og keyboard. Ja, jeg skrev keyboard; vi har ingen pianist på holdet, så jeg skal spille de groovy disconotes, mens jeg ser "funky" ud. Jeg elsker det disco hold!

Har jeg fortalt min seneste fetisch? Kool & the Gang! Jeg har simpelthen plaget min lærer så meget om at få lov til at spille Get down on it efter Le Freak, så nu ser det sådan ud - det er bare så lækkert, at jeg jizzer (dårlig og pervers efterskolehumor... ingen god undskyldning).

Optimismen stråler ud af mig, så nu smutter jeg glad til disco!

Kisses

Christine Miranda

Ps. søde Martina - få dig en profil på blogger, så du kan blive fast læser og være reklame. Det koster at læse med!

 ej :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar