2. jan. 2011

2011 we salute you

Så blev det 2011. Det har været et fantastisk år, 2010, og det blev også afsluttet på en værdig måde.

Jeg holdt jul i vores store gule (used to be) villa i Sverige med min familie + diverse kærester og husdyr. Det var hyggeligt, men måske ikke lige julaftens stemning, som man husker den fra år tilbage. Skid hul i det, det var en dejlig aften, og maden var virkelig til at savle over! Jeg fik gaver som jeg kun kunne have drømt om, og det gjorde mig så overvældet. Af min mor fik jeg det nyeste Nikon spejlrefleks kamera m. linsesæt og et gavekort til Hillstreet på 1000 kr. Min far gav mig den nye Ipod nano touch, så nu kan jeg igen have min lækre musik med på farten!

As for nytårsaften - en af de bedste nogensinde!
Clara kom hjem til mig i min nye lejlighede (nu i Hellerup...) allerede d. 28. Vi mødtes en af aftenerne på klaptræet med nogle piger fra skolen og min veninde Veroni - skønt at se dem! Det var egentlig meningen at vi skulle til middag hos min veninde Sally og derefter til fest i et kollektiv (fabrikken) på Christiania, men vi tog istedet til nytår på Dronning Louises bro / nørrebro. Så fantastisk med Lucy Love, dj's, øl og lækre guys! Vi skulle også ud med vores nytårsfortsæt, og alle var enige om, at vi i det nye år skal være tynde og have en kæreste! Forresten - min bror købte et par løbesko til mig, så nu er jeg tvunget til at tage mig sammen og komme i form i 2011.

Vi ses om snart lovies!

Kisses

Christine Miranda

Ingen kommentarer:

Send en kommentar