6. dec. 2010

Projektuge skudt igang

 Jeg kom tilbage til skolen søndag aften, efter en funky weekend. Blev så utroligt ØV da jeg fandt ud af at Clara først ville komme tilbage tirsdag/torsdag. Nøj, hvor jeg savner den ugle, til at læsse mit kryptiske sind for ... ja, det hele. Jeg overlever nok, her er heldigvis fyldt med rare, smukke, dejlige efterskoleunger.

Den årlige projektopgaveuge er skudt igang, og det er så fedt!

Jeg er i gruppe med de sødeste søde piger - Emma Liv og Elisabeth. Vi har paraplyemnet "konflikter", og derunder har vi valgt "integration i Danmark". Jeg tror det bliver så super spændende at arbejde med, især fordi vi fokuserer på den politiske del (og jeg kan godt lide politik!). Uha, det bliver en goooooood uge!

Samtidig har alle 10. klasser (selvfølgelig ikke studie 10..) brobygning i Svendborg og OSO-opgave, og de skal op til morgenmad kl. 06.30. Takker gud/budha/allah/moses/kage for at jeg er 9. klasser!

Så idag har bare været ultra chilleren, vi måtte sidde, hvor vi ville til måltiderne (vi fik forresten så god mad), og vi disponerer selv vores arbejdstid.... hvilket egentlig ikke er så smart, når alt kommer til alt, men what the hell. Lige nu sidder vi 8 mennesker, der sagtens kunne være sociale og diskutere verdens konflikter og økonomi, men som istedet spiller "Tetris-battle" på facebook (definitionen af tidsspild!). Men alt er skønt though.

Skal nok opdatere i løbet af ugen.

Kys på jer

Christine Miranda

Ingen kommentarer:

Send en kommentar