10. dec. 2010

Blog design fucker

Ja, min blog ligner ikke sig selv for tiden, men da jeg skulle re-designe den, gik det helt galt.

Jeg skal nok ordne det, one of the days.

Nå da da! Så er det tid til at blogge igen hva'! Ej...

Denne uge har været meget anderledes end normalt - alle 10. klasser skulle på brobygning i Svendborg downtown, mens alle 9. klasser havde projektuge. Elisabeth (hende den lækre, der skriver bloggen "YES") og Emma Liv (søde, søde Emma) er mine buddies, og vi har det så rart sammen. Vi har virkelig været så ulækre denne uge, fordi vi bare har siddet på Broadway og været fede. Men hyggeligt har det været! Jeg elsker virkelug at gå på efterskole!

Vigtigt! - overvejer du selv at tage en tur på efterskole? GØR DET! pronto. Det er det fedeste der længe er sket for mig. Gør det, gør det, gør det - mere er der ikke at sige til jer loves.

Nu skal jeg gøre rent på mit værelse, og min roomie er på brobygning, så det bliver tough cleaning det her!

Elsker jer.

Kisses

Christine Miranda

Ingen kommentarer:

Send en kommentar