17. nov. 2010

Silent night, Rudolp og Deck the Hall

NU er det snart jul.. bevares. Udover dét og de kommende terminsprøver, så er der også forældreweekend her den sidste weekend i november. Jeg kan ikke beskrive, hvor meget jeg glæder mig til, at se min kære mor gå amok på kazoo eller bongo (for så snart der er mere end 2 bevægelser der skal kombineres, står hun bare af..). Vi skal selvfølgelig optræde med både sammenspilshold og koret til midnatskoncert i Humble Kirke, og det bliver sikkert rigtig smukt - men.. er bare ikke så super optimistisk omkring det faktum at vi synger julesange i midten af november.. ugh. Anyways, elevfesten gik godt, lokalet var über lækkert og baren fungede (brotset fra at de 250 ltr. øl var væk på halvanden time..). Tænker at jeg vil lade være med at udtale mig om festen, for det er lidt .. jaa, bare drop det. Det var med grumme tømmermænd at jeg stod op lørdag morgen og drog til Odense med Clara og Anders (Jahn). Weekenden var så skønno og lørdag aften hørte vi lækker musik, snakkede om alt og ingenting og drak rødvin med tilhørende ferrero rocher. Klasse lørdag med kære venner :)

Så startede tortur ugen mandag: koruge - dam dam dam daaaammmm! Jeg siger det bare, tre timers kor om dagen er ikke "lige til at gå til".. arh... Vi synger julesange og tager nogle af det gamle satser op igen som fx soon and very soon, Blame it og Blackbird. Det er okay, men den sidste time er fandme quarantanamo materiale!

Jeg savner jer.

Kisses

Christine

Ingen kommentarer:

Send en kommentar