29. nov. 2010

Jul på Broadway

Så fik jeg taget et par billeder af gangen, mit værelse, Budha og lille per aka Thomas. Julen har for alvor spredt sig til Musikefterskolen i Humble og damn, jeg elsker det! Adventskoncert, julesange, julemusikquiz og æbleskiver med flowmelis, syltetøj og varm kakao. Arh, jeg tror det her bliver den hyggeligste jul længe! Jeg har op til flere gange taget mig selv i at jamre over juleshowet i november, men jeg må indrømme at hele det her hyggekoncept har fået skovlen under mig. Damn it.

eg skulle egentlig som altid deltage i den årlige julefrokost med Østerbronx pigerne, men da de får juleferie før mig, kan jeg ikke deltage. Fucking fuck lort. Der er dog den meget ventede Broadway julefrokost (for alle pigerne på Broadway), der afholdes hos Sigrid Valbjørn i Ollerup (en lille by på fyn i nærheden af Svendborg... der ligger et andet sted... ja ja, det er en by okay?!). Ih, de er så skønne de piger!

Nå men anyways, nyd billederne, det gør jeg! 











Kisses

Christine Miranda

Ps. den kære Marie Kildebæk lånte mig sit über lækre spejlrefleks kamera, så creds og knus til hende!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar