25. nov. 2010

Hyggestunder

Arj hvor jeg hygger mig for tiden! Folk er dejlige, mit værelse er dejligt, min roomie er dejlig - dejlig er den himmel blå eller nok nærmere blåsort.

Jeg tager mig selv overraskende tit i at kalde musikerfterskolen for "hjem". Måske skal det være sådan? Jeg har det i hvert fald godt med det, for det betyder at jeg bor det hyggeligste sted med mine venner. Hov hov, nu bliver det her indlæg vist lige lidt for corny til min smag. Anyways, the point is; jeg er så glad, at mit hjerte slår behagelige kolbøtter, når jeg igen leder mine tanker hen på mit ophold her. Tiden går så stærkt, det er næsten skræmmende! Det har lige været weekend, og nu er det allerede torsdag aften? Jeg opgav for flere måneder siden at følge med tiden, for den har tendens til, at synes det er hyle morsomt at løbe fra mig. Jeg halter bare i baggrunden, mens jeg nyder det jeg kommer forbi på min vej. Har ligget her til aften og hørt kosmisk kaos med Oliver og det var så hyggeligt!

Dagens menu: morgenmad bestående af cornflakes (så eksotisk), middag bestående af filodejs kæppe, kartofler, sovs med foruroligende gul farve og SKINKE IGEN. Hvorfor al den skinke?! Jeg forstår det bare ikke!

Hov, internettet lukker om 1 minut, damn tidsbegrænsninger...

Kisses til jer

Christine Miranda

Ingen kommentarer:

Send en kommentar