3. aug. 2010

Tomorrow, tomorrow - i love you tomorrow!

Ja. Så er det imorgen. Min mave snurrer rundt som en sindsforvirret undulat og slår kolbøtter.

Imorgen tager jeg på efterskole på Langeland. Det er jo helt sindsygt at tænke på! Jeg er så klar som man kan være - og samtidig så uforberedt, som jeg nu engang altid er. Jeg har så travlt, så det må blive et kort indlæg (til en forskel). Lige nu pakker jeg hele mit liv ned i to kufferter på hjul, hvilket jo er fuldstændig absurd, fordi alene mit tøjskab fylder tre af dem? Har ikke engang haft tid til at spise noget, så min mave er tom, bortset fra de mange grønne sommerfugle der flyver rundt derinde. Alting er meget forvirrende lige nu, men jeg må på bedste Christine-manér slappe af og tage det som det kommer... åh nej, det kommer nu.

Ville egentlig bare sige tak for årene i min dejlige by! Jeg elsker den ikke engang halvt så meget, som jeg elsker mine bitches (det er kærligt ment). Åh nej, hvor jeg kommer til at savne de piger. Men er ikke nervøs for, om vi kommer til at se noget til hinanden, for det ved jeg, at vi gør. Nogle siger at når man har fået venner på efterskolen, så siger ens gamle venner én ikke så meget - det er meget muligt, men de har heller ikke haft så gode veninder som jeg har. Så tak for dagene, ugerne, årene - årtierne næsten - med jer.

Kram, knus og juhuuuuu!
Christine Miranda

Ingen kommentarer:

Send en kommentar