7. aug. 2010

Nok den mest spændende update jeg nogensinde har lavet!

Så er det længe ventede blogindlæg kommet!! Er nu officielt et efterskolebarn! ARGH!

Godt så, jeg kom d. 4., så har været her i godt og vel 3 dage (2 hele). Hold nu kæft hvor var det mærkeligt den første morgen at sidde ved et bord med fuldkommen fremmede mennesker og spise cornflakes! Alt er så nyt og ukendt - så naturligt nok er jeg stadig rundt på gulvet efter rutcheturen. Havde læsset alle mine tasker op i daddy's truck, og kørt med min mor og Kira til efterskolen, og da vi næsten var der, ringede min far og sagde, at de havde haft et uheld - der holdt en bil parkeret foran garagen. Nej vent, der er mere - så var der et hjul der var punkteret og af en eller anden mystisk grundt var der ingen strøm på bilen heller. Så praktisk talt alt der kunne gå galt gik galt... Ikke de aller fedeste tegn, vel? Så jeg skreg af alle i bilen "blah, blah, hvis jeg kommer for sent, så blah blah". Uha da. Nå men da jeg var færdig og stadig utrolig gnaven begyndte m,in mor at grine - og har du måske nogensinde set på en grinende brilleabe med mascara ned til hagen og vand i øjnene? Nej, det tænkte jeg nok. Så jeg flækkede også - bilen rumsterede latterligt meget, fordi vi så sad tre tøser og græd, grinte og lavede spastiske armbevægelser på samme tid. Huhej hvor det gik! Så ankom vi til skolen, og jeg fik tildelt hus, værelse og roomie - nu bor jeg på¨Broadway nr. 11 sammen med Emma fra Nyborg. Hun er virkelig sød - vi skal nok få spildt noget tid sammen på diverse mærkelige ting.

Ugens positive ting: VI BOR VED SPISESALEN!!
Ugens negative ting: Vi bor i den gamle del af skolen, hvilket vil sige, at de andre er 4 om ét bad - og vi er 25 stk. om 4 små brusere.....

Jeg er kommet i kontaktgruppe 6 - juhuu, de er så søde allesammen! Dem spiser jeg morgen, middag og aftensmad med, og det er virkelig tiltrængt lige at sidde ned med sin kontaktgruppe og slappe af. Kontakgruppe 6 hedder den - så det er ret så umuligt at komme udenom GRUPPESEX joken! Hoho, den er jo genial.

Pigerne i mit hus er også søde og alt det der, så alt tegner fantastisk til at det bliver et grrrrrreat (!) år. Må godt nok bevare roen hernede. Alle har dannet grupper, og jeg kan egentlig bedst lide at mingle mellem alle de søde mennesker på skolen. Det kan sgu ærligt talt godt være en lille smule småbesværligt, når alle klumper sammen, og man føler sig som en klistrer, ligeså snart man prøver at have en dialog med nogen. Men ja ja, mit yndlingsordsprog hernede på nok være "Tag det som det kommer" - lige netop dét har jeg intentioner om at gøre! Så jeg snakker lidt hist og her med folk, og så er jeg bare den utroligt søde og sociale pige, som jeg ved jeg er. Så kommer det hele af sig selv.

Nøøøøøj, jeg er rolig og afslappet om hele det her efterskoleshow?! Ligner ikke mig, plejer som regelt at stresse latterligt meget over små ubetydelige detaljer. Måske efterskole virkelig har en positiv effekt på mig?

Igår blev vi allerede kastet ud i den første udfordring - fremfør et gammelt nordisk folkesagn - fortolk eller lad være. Så vi blev samlet i vores klasser, - som vi forresten har fået. Jeg er i G1 - og så var det ellers bare med at klø på med idéer og tanker. Endte med at vi valgte at fortolke historien som Mario Brothers? Hmm, hvordan skete det lige? Anyways, stykket blev mega fedt, vi havde nogle drenge til at spille the Mario Themesong (dén fra gameboy-spillet), og jeg selv var i den meget uundværlige position - triangel spiller! Jeg fik lov til at klinge TO HELE GANGE!! Wauw, vidste ikke at jeg havde skills til triangel? Fuck, det var fedt fortolket! Juhuu(:

Så havde vi musikquiz en af aftenerne - det var faktisk pisse svært?! Men nøj det var underholdende! De to søde lærere der stod for det, spillede titelmelodi (selfmade), og så sang vi ellers bare løs på Babadadadabadabdadadbada und so weiter. Guess whaaaaat? KONTAKTGRUPPE 6 VANDT! WUHUUU!! Overlegent endda fik vi senere at vide. Vi vandt to kæmpe guldbarer og en prinsessesmykkesæt. Smykkerne var virkelig klasse - og som Jeppe udtrykte det: "Spørgsmålet er bare... hvem skal have halskæden?" :)

Idag har vi spillet med sammenspilsholdende - mit hold - E-rytmisk - har lige nu om blues. I aften skal alle holdende preforme med deres numre - jeg spiller guitar til Sweet Home Chicago. Det lyder pisse fedt!

Skriver en af dagene. Internettet fucker. Mobil er taget fra mig.

Kisses

Christine

1 kommentar:

  1. fantastisk at hører at alt går godt! glæder mig til flere updates fra dig!!!
    KYS

    SvarSlet