9. jun. 2011

Hej fredag, velkommen!

NU er det fredag, men det er jo stadig tidligt om morgenen, så fri er der først kl. 15. Det er en masse aktiviteter i  denne her eksamensperiode, så det er ikke fordi, at det er det værste med hårde matematiktimer og et sandt svedhus i klasselokalerne. Jeg ville egentlig aller helst ligge her i min roomies og min store sammenslåede seng med Elisabeth, men det er egentlig også helt okay med aktiviteter. Der er nogle dage virkelig hyggelige aktiviteter som rundbold og akkord-stafet! Lige om lidt smutter Elisa og jeg ned til fysik i Niels Bohr lokalet (har jeg egentlig nogensinde nævt at alle klasselokalerne har mystiske navne: Søren Kirkegaard, Karen Blixen, Målet, Jomfruburet osv.?). Ih hvor er her rart lige nu her på Broadway 11. - lækker, frisk luft fra et åbent vindue, en sød én ved siden af mig, blogger og skøn baggrundsmusik fra India Arie. Har forresten en sang jeg gerne vil anbefale til jer: Video af India Arie. Teksten er så sej, hun er bare en kvinde med stort Q! Så selvsikker, så meget sig selv, så ærlig, så smuk, så sensuel, så oprigtig. Mums, stik mig den mandlige udgave af hende, og jeg er off to heaven. Hele ugen har bare været rar, jeg har også fået spillet noget musik med nogle af mine bands: har startet et nyt band, hvor vi øvede første gang igår og skal øve sidste gang idag, da vi skal spille til udendørsgrill allerede lørdag! Vi spiller det fedeste - nemlig Justin Timberlakes "Señorita", har fået de hotteste (sødeste) fire drenge med på instrumenter og ellers nogle skønne sangerinder: Nanna, Natasha, Elisa og jeg. Så har jeg fået sunget med pigerne fra det lille kagekor, og Viktor har lavet det smukkeste korarrangement til os. En fin og rørende medley af nogle Bon Iver sange, som vi optræder med til afslutningen her om to uger (TO UGER?!). Alle kommer til at stortude. Så skulle jeg egentlig også have øvet med Jam-Iroquai igår, men havde simpelthen ikke overskud til at øve mere, så jeg meldte pas denne omgang.

Håber i har det godt alle sammen, og får noget fin sol på jeres nordiske hud (men er i så heldige at være mørke i huden naturligt, så nyd at i ikke behøver at stege i solen og føle jer som et stykke torskerogn på en stegepande)! Kys til jer og så kan det være, at i begynder at følge min kommende blog - laver en ny blog om mit liv på Aurehøj Gym -, da jeg jo, så sørgeligt som det er, må sige farvel til min elskede efterskoleblog snart. Snøft, den har bare fulgt mig i alle mine op og nedture, og her har jeg kunnet skrive hvad jeg har haft lyst til. Kommer i til at savne bloggen? Kunne i tænke jer at følge med i den nye blog måske? Hvis ikke, så siger jeg lige igen tak for jeres kommentarer og tanker gennem det sidste år. MEN DET ER IKKE SLUT ENDNU! Så vi ses om en dag eller to, hvor jeg igen vil skrive om, hvor skønt det er at gå på musikefterskole.

Et lille kys på kinden

Christine Miranda, 
jeres egen, personlige efterskolegøgler

2 kommentarer:

  1. Jeg er blevet afhængig af din blog... Følger MEGET gerne med i Aurehøjbloggen!

    SvarSlet