10. mar. 2011

Musik musak

Jeg går på en musikefterskole. Det er herligt!

Jeg kan virkelig mærke dét faktum her for tiden, for jeg har gang i en masse musikprojekter. Først et coverband af The XX sammen med Hans Emilos, Anders Jahn og August. Vi mangler en 2. guitarist, men det finder vi nok ud af. Så er der pigebandet, som er så småt i gang med aller først at spille nummeret "My moon, my man" af Feist. Vi har fået Jonathan og Louis med på trommer og guitar, da de er søde og dygtige, og vi var i ultra musikermangel. Så er der Broadway som jo skal synge i  en halv time til DB's generalforsamling (vi blev bookede, så det er virkelig sejt). Jeg er forresten backing sanger i et Jamiroquai/disco band, og det er über fedt - jeg kan ikke lade være med at lave kiksede discomoves og happy-go-lucky ansigtsudtryk, når jeg synger med. Sidst er der mig, Luna, Natasha Jacoby og Kilde fra Get It Together - vi synger den akustiske version af Jessie J's "Do it like a dude" med Viktor Dahl på guitar og Malte Svale på cajon. Det lyder så svedigt ig sexet og lækkert, og jeg får virkelig udfordring med alle de fantastiske sangere jeg synger sammen med!

JEG ELSKER DET HELE HER! MUSIK, DÅRLIG MAD, SKØNNE MENNESKER, CAJON OG SKINKELYN!

Åh gud, jeg er blevet skingrene vanvittig af at gå på efterskole...

Kisses

Christine Miranda, der savner jer!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar