18. feb. 2011

SNAP RIGHT BACK AT YOU

Ja, jeg har jo før nævnt Flitzbuen noget så sødt og betænksomt her på bloggen.

Those days are over.

Nu er jeg snappy på bedste blogmanér!

Bloggen bliver styret af fire drenge fra min skønherlige efterskole - alle sammen tilsyneladende ufarlige og søde. *HOST*. Så dropper man en lille bitte kommentar om at "I spammer min blogforside venner!", og så er de ligepludselig som en flok chinchillaer - alt for dovne til snappe mig in real life, så de gør det via deres utallige og konstant strømmene blogindlæg!

De er ikke så slemme, men tænkte at jeg lige måtte på banen som den power kvinde jeg inderst inde er. Jeg er simpelthen det überste fail eksempel på en bitch, så nu lades jeg bare, som om jeg er sur, så jeg ikke fremstår som en pussy.

Fanden tage jer Flitzbuer for at være snappy og give vaginalsmerter (ifølge deres meningsmålinger).

Kisses

Christine Miranda

Ingen kommentarer:

Send en kommentar