6. jan. 2011

Stay cool - be Humble

Jeg er tilbage igen på Humble - det er skønt as always!

Det har været den ultimative slagger uge for mit vedkommende. Vi har fået nyt skema, og lærerne har enten været fraværende eller med på en chiller. Engelsk - two and a half men, tysk - tyske vendespil og science - den kære Franks er syg idag, så derfor nada naturfag. Oh happy day!

Mit kamera er ikke kommet endnu, starting to worry a bit....

Anyways, vi har jo idræt mandag til onsdag. Det er fint nok normalt, bare ikke når Søren og Jesper (de ultimative idræts lærere) er ultra hooked på, at vi skal have brændt al julemaden af på to dage. Denne syge idé førte så til den mest groteske form for styrketræning... behøver jeg sige mere end AAAAAAV MIN KROP!

Jeg skriver senere

Kisses

Christine Miranda

Ingen kommentarer:

Send en kommentar