18. dec. 2010

og så venter vi bare...

YES. Jeg er færdig med terminsprøver for denne sæson! Så nu går vi altså som sagt bare og venter på at få juleferie, selvom her er så skønt.

Anyways, jeg får juleferie d. 22. Det er ret sent, men det er samtidig også bare fedt at vi skal være her i længere tid - især nu, fordi det er december og julen er kommet til musikefterskolen i Humble (med alt hvad den indebærer - kage, pebernødder, jule-hjerte-flet, kalenderlys der har fejlet til at brænde ned, røde næser og strik). Jeg er på skolen i denne weekend, det bliver så kodylt funky (oversat til: latterligt hyggeligt)!

Igår lå vi bare og fyrede dårlige jokes af, mens vi spiste budget-pebernødder og hørte en af mine rare spillelister. Ved 9. tiden igår aftes tog vi varmt tøj på - så vi ikke havde en jordisk chance for at bevæge armene - og drog ud i den hvide vinterskov. Så smukt, så smukt - virkelig! Genfandt lige min kærlighed til vinteren og luffer.

jeg elsker at gå på efterskole, men jeg må tilstå noget - jeg saaaaaavner min mor og far! Det gør jeg faktisk, og det tror jeg ikke, at jeg har givet udtryk for før. Det er snart jul, så jeg får snart set dem. Ps. min mors nye rejsemagasin er udkommet - go travel magazine. Det er så lækkert, og jeg skal nok et eller andet overdådigt sted hen til sommer!

Min roomie er her ikke i weekenden, så jeg sover sammen med Natasha (Jacoby) - vi faldt i søvn til Norah Jones, og da vi vågnede satte jeg igen rar musik på og tog det stille og roligt. Sådan en rar morgen, jeg ved bare at denne her weekend bliver så fantastisk afslappet og rar.

Mht. Nytårsaften - jeg ved ikke hvad jeg gør. Håber lidt at nogle af mine venner holder fest eller middag, for jeg trænger til at give kærlighed til en masse dejlige (beduggede) folk!

Jeg skriver snart igen.

Kisses

Christine Miranda

Ingen kommentarer:

Send en kommentar