2. nov. 2010

Caféaften og gøjl

Forleden var der caféaften her på skønne MEH - det gik vildt for sig!

Alle sammenspilshold spillede über fedt, og det skal lige siges at jeg ikke selv spillede. Jeg fik derimod æren af - uforstyrret af nerver eller tekniske problemer med mit instrument -at kunne nyde musikken fra alle de små aspirerende stjerne - wuhuu! Efter det første hold havde været på, havde godt og vel 10 stk. folk klaget ihærdigt over lysshowet. Hov, fortsætter om lidt, må løbe..

Fortsættelse:

Anyways, gik op og talte på folkets vegne til lysmanden (Zach) - grinende siger han "Jamen, du kan da bare styre lysene". Jeg troede fandme det var en joke! Lys og mig - not a good combination... Think again, fandt ud af at jeg er et naturtalent, når det gælder rytme-lys og stemning+spots! Havde det for fedt med at lege med alle de mærkelige knapper der hver især var tilkoblet et lys. Så blev man lige dét klogere på hvad i al verden de mystiske lys-mænd går og laver.

Lige som jeg gik og troede, at lærerne holdt på lektierne, fik jeg smidt en spand isvand i hovedet - kunne næsten høre Thilde hviske "Dér troede du lige hva'! Muahaha!". Lumsk. Så nu har jeg igen-igen brugt en ellers så lovende aften her på skolen på "læksjer"... huhej, hvor det kører.

Godnat, skriver en af dagene!

Kisses

Christine

Ingen kommentarer:

Send en kommentar