20. okt. 2010

Argh, moar!

Super duper fedt altså!

Havde lige siddet og skrevet et ultra langt blogindlæg, men så snuppede min mor pc'en og wupti - farvel indlæg og fingerslid! Så forståeligt nok er jeg i mit mokke-hjørne lige nu... Anyways, skal jo stadig skrive lidt på bloggen jo!

Den boglige uge var faktisk helt okay - savnede musik og (tro det eller lad være) idræt, men jeg synes stadig, at vi havde om nogle enormt interessante emner som fx Israel-Palæstina konflikten. Det var så skønt fredag efter timer, da vi fik en lille overraskelse af lærerne: Rosin-theboller og varm kakao m. flødeskum. Sådan noget lærer man virkelig at sætte stoooor pris på, når man går på efterskole! Vi sang de mest random sange og alt var meget komisk - endnu mere komisk var det, at det allerede var efterårsferie. Tiden går, jeg kan ikke følge med og danner bagtrop. Sagde farvel til alle Humblebierne og tog bussen til Nyborg station. Min tog/bus -plans kordiantionsevne er ikke lige den heldigste, så der var en masse bøvl med den forkerte bus osv., men jeg kom til Odense i sidste ende. Min far var på Falen i weekenden, så jeg tog bare derhen istedet for KBH. Jeg mødtes med Clara og Anders Jahn til en kæmpe fest: KARAMU 2010. Det var en dejlig, hyggelig, tiltrængt aften i byen med de kærligste, skønneste efterskolehippier! Smæk-kys på jer.

Nu er det onsdag og ferien slutter allerede søndag aften - burde egentlig være negativ og deprimeret over det sørgelige faktum, men GOOD LORD - JEG SAVNER HUMBLEBIERNE!

Jeg mødtes med Danielle igår og vi så film til kl. 04.30 om morgenen... gaaaaab! Skønt var det nu alligevel, og det var bare endnu mere lækkert, da vi tog forbi Sankt Hans Torv's Paradis butik; personalerabat ftw (hvis nogen skulle være i tvivl, så står det for "for the win")! Fik is i lange baner med hjem, så min onsdag aften er settled - Avatar og Oreo is. Kiss my butt if you can beat that one!

Kisses

Christine

ps. i ser godt ud!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar