29. aug. 2010

Weekend

Hej igen!

Fuck hvor jeg bare mangler sokker! Render rundt i klipklappere, og folk begynder at sætte spørgsmålstegn. Ikke super fedt, da jeg ikke er så hooked på at fortælle, at det er fordi, jeg har haft de samme forskelligt farvede sokker på i 4 dage nu...

Jeg besluttede, at holde weekend på skolen i onsdags. Nu er det søndag, og weekenden er næsten ved ende. Hold kæft det er sørgeligt!

Nå, men det har været en hyggelig og afslappet weekend. Fredag vinkede vi busserne afsted, og tilbage stod vi omkring 45 unge folk på skolen. Det var noget af det mærkeligste nogensinde, at være på skolen, hvor der ellers plejer at være fuldstændig proppet med 135 elever. Der var helt stille, og havde det lidt som Palle, der vågner op og ligepludselig er helt alene i verden. Der var film i orkestergraven om aftenen, men da de viste "Across the Universe", som jeg har set lige omkring 5 gange, sprang jeg over og fik slappet af med Bon Iver og facebook. Min far kom (næsten) uanmeldt på besøg ved 21 tiden og droppede et krus og en pakke med Malaco+stimorol 4-pack+AnthonBerg af. Mor og far er altså ikke altid helt åndsvage. Lørdag var også chill nok, men hvor er det bare pisse latterligt, at jeg brugte flere timer i Jomfruburet på lektielæsning, men ikke engang fik lavet skide dansk analyse. FUCK. Jeg havde haft "Because" af The Beatles på hjernen hele dagen, så det var virkelig skønt, da jeg fik lokket Iben, Nanna, Marie, Viktor og Clara med på en Because acapella session. Wuhuu! Dejligt at få sunget lidt. Det færdige resultat af anstrengelserne i Orkestergraven blev helt vildt fedt! Så smukt det lyder. Flerstemmigt vidunder af alter og sopraner akkompagneret af Viktor's drømmespil - skønt og saligt. Følte mig enormt ... beæret over at være med til noget der lyder så godt. Så har Viktor arvet en virkelig cool, retro diktafon med orange mikrofon-dimmer, som vi optog stykket på. Hold nu kæft hvor er det retro med sådan en lyd Jeg elsker hvordan alle her på Humble bare er de vildeste iværksættere og kreative sjæle. Som vi også gjorde fredag aften, holdt os tilbageværende Broadway chicks en lille disco fest på gangen med alle de gode gamle klassikere, som alle kender - YMCA, I'm every woman, Daddy Cool, Oops upside your head, Blame it on the boogie und so weiter. Skønt!

Nu er det så søndag, og hvad fanden er meningen?! Udover at jeg helt alene blev sat til at rengøre Broadways gang, bad og toiletter, blev jeg fandme også trukket med ud til "madpakker i det fri". Konceptet er fint nok, men det er bare ikke så morsomt længere, når der er 6 km til madpakke-destinationen, og man kommer til at køre forkert og snupper 3 ekstra km på en skide markvej (bestående af sten, sten og... mere sten) med sin lille, fine city-bike. Det er ligesom at voldtage en puddelhund med en rotweiler! Og det var bare one-way. Kunne dræbe nogen. Jeg kom heldigvis hjem til tørret, rent tøj, som FORRESTEN er en alvorlig mangelvare på efterskole.

Ahaa! Leder mig hen til det næste meget alvorlig emne, jeg har besluttet at atge op på bloggen. Rent tøj og sokker. Guderne må vide, hvor mange gange jeg har "recyclet" mine svedige, nussede sportssokker. Jeg tør heller ikke tænke på, hvad der er rent eller beskidt i mit meget minimalistiske klædeskab. Jeg mener, jeg har bare prøvet så mange gange at kæmpe mig igennem manualen til min vaskemaskine, men den vil bare ikke kendes ved mig. Så det dér med at vaske tøj, det er dømt til at synke med mig bag roret.

Nu ser jeg bare frem til fredag i Odense, lørdag på Østerbronx med la chicks, og den romantiske date på søndag med min seng..

Kisses

Christine

Ingen kommentarer:

Send en kommentar