9. mar. 2010

DESPERATELY SEEKING SUMMER

Jeg savner Sommer! Alt er gråt og deprimerende udenfor, og intet tøj passer ligesom til sæsonen lige nu, enten er det for varmt eller for koldt. Desuden ser man tyk ud i 10-lags overtøj, og så er jeg ved at være lidt træt af min blege vinterhud.

10 ting jeg elsker ved sommer:

1. Ben&Jerry's is 
2. Hjemmelavet koldskål m. jordbær
3. Kongens have
4. Kolde øl i solskin
5. At se lækker ud i alt
6. Sandaler
7. Bare ben
8. Solbriller
9. Stranden
10. At hoppe i kanalen i min baghave
11. At være brun
12. Ferie-eventyr
13. Massere af D-vitamin - glade folk!
14. Slutningen på et laaangt år
15. Begyndelsen på et nyt og spændende år på min efterskole på langeland

Så vil jeg lige tilføje, at det er det bedste, når der er svaner i københavns søer. Smukke eventyr-dyr.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar